Како трговците ни го „перат“ мозокот

Потокалите, мандарините и лимоните во продавниците никогаш не се спакувани  во мрежички сини или лилави како што треба да бидат, а причината за тоа не е случајна.

Во црвена мрежичка портокалите изгледаат по ппримамливи , причина која ќе не натера да ги купиме.

Трговците се служат со трикови и кога станува збор за лимонот или грејфрутот. Нив најмногу им одговара жолтата или зелената боја. Во црвена амбалажа би изгледале портокалово.

Повештите трговци фрижидерите со млеко го поставуваат на крајот од објектот со цел купувачите додека стигнат до секојдневниот продукт да испазарат уште нешто.

Не е случајно ни тоа што корпите кои ги земеме на влезот од маркетите се се поголеми.

Мартин Линдстром, авторот на бестселерот во кој пишува за тоа како продавачите ни го „перат“ мозокот  вели дека со поголеми корпи купувачите купуваат за 19% повеќе од она што им е потребно.

фото: политика.рс

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *