Nike ги победи очекувањата за продажба за време на пандемијата на коронавирус поради порастот кај купувачите преку Интернет


Дигиталната продажба се зголеми за 36% во третиот квартал.

Најк ги победи проценките на продажбата за време на овој тековен период на нарушување на COVID-19 благодарение на порастот на купувачите преку Интернет. Бизнисот на модата објави претходно оваа недела дека дигиталната продажба на Најк се искачи за повеќе од 30% во Голема Кина, додека физичката продажба се намали за 5% во истиот квартал, поради затворањето на продавниците.


Спортскиот гигант за облека беше принуден да ги затвори своите продавници низ Соединетите држави и Европа, бидејќи растеше заканата од коронавирус. Како што пренесува БОФ, главниот извршен директор John Donahoe им кажал на аналитичарите во својот прв повик за заработка од зголемувањето на титулата дека „во време кога луѓето беа ограничени во нивните домови, ние се движевме брзо за да ја искористиме нашата дигитална апликација за екосистем и мрежата на Најк експерт тренер“.


Како резултат, севкупната дигитална продажба на Најк порасна за 36% во третиот квартал до 29 февруари, што е еднакво на скоро една десетина од сите приходи остварени за време на фискалниот период на марката 2019 година. Пријавено е дека 80% од продавниците на Најк во Кина се отвориле, а продажбата во тековната четвртина се очекува да биде рамна во регионот.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *