Платеното музичко стримање зголемено за 32% во 2019-та година

Во превод 358 милиони нови платени претплати


Според Counterpoint Research, платените претплати на музика преку Интернет забележаа раст од 32 проценти од година на година во 2019 година, преведувајќи на вкупно 358 милиони претплати. Порастот се припишува на ексклузивни содржини како подкасти, промотивни активности, кои вклучуваат намалување на цената на претплатата и понудите за пакети од телекомите. До крајот на 2020 година, платените претплати се проценуваат дека растат повеќе од 25 проценти за да надминат 450 милиони.


Аналитичарот за истражување, Абилаш Кумар, рече дека податоците сугерираат дека луѓето се „подготвени“ да исплатат пари за музика, без прекинување на реклами. „Сепак, ова не е целосно управувано од корисниците“, појаснува тој. „Платформите за музички стриминг следат двостепен пристап за да добијат претплатници, прво ги регистрираат како бесплатни корисници на нивната платформа со помош на одлични рекламни кампањи и второ, ги привлекува со привлечни понуди за да ги пренесат за да станат претплатници кои плаќаат“.

Spotify владееше преку интернет стриминг во 2019 година, акумулирајќи 31% од вкупниот приход и 35% удел во вкупно платените претплати. „Apple Music“ следува на второ место со удел од 24 проценти во вкупните приходи и 19 процентно учество во вкупната платена претплата, заедно со раст од 36% на годишно ниво во 2019 година благодарение на сегментот на неговите услуги. Amazon Music е на третото место со 15 проценти удел. Во извештајот се наведува дека над 80% од приходите од музика од стриминг доаѓаат од платени претплати – преостанатите 20 проценти од реклами и партнерства со брендови и телекоми – така што зголемувањето на бројот на платени претплатници е од важност за овие платформи.


Кумар, исто така, накратко се осврна на влијанието на Коронавирус (КОВИД-19), истакнувајќи дека потрошувачката на аудио скокна од музика што се пренесува на радио, така што луѓето дома можат да бидат во чекор со најновите ажурирања. Тој додаде: „Луѓето во многу погодени области се загрижени за појавите затоа постојано се прилагодуваат на новости на ТВ / радио за ажурирање. Влечењето на вестите и каналите со пораки бележи пораст, додека опаѓањето на музиката се спушти “.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *