Коронавирусот ќе ја „ресетира и преобличи“ модната индустрија


Луксузните брендови и дизајнерите исто така ќе се соочат со наметнувачки предизвици.

Модната индустрија, како и многу други, сè уште се бори да се помири со новата реалност што ја спроведува пандемијата на коронавирус, бидејќи трговците, дизајнерите и вработените, истовремено, се обидуваат да ја вратат нормалноста од пред само неколку недели.  Business of Fashion, заедно со McKinsey & Company, сега посочија дека дури и ако се воспостави план за акција, „нормална“ индустрија може никогаш повеќе да не постои, барем како да се сеќаваме на тоа.


Во моментов, компаниите за спортска облека се префрлаат во производство на маски и заштитна опрема исто така и луксузни куќи им се придружуваат на каузата и донираат средства. Сепак, овие благородни напори имаат за цел да го спречат COVID-19, а не да обезбедат долгорочно решение за финансиската криза предизвикана од оваа болест. Извештајот на BoF и McKinsey гледа во иднината на индустријата, со оглед на најверојатните исходи и промените нанесени од коронавирусот.

Уште поважно, извештајот предвидува пост-кризна рецесија, која ќе го задуши потрошувачкото трошење. Очигледно, „кризата ќе ги ослободи слабите, ќе ги охрабри силните и ќе го забрза падот“ на компаниите кои се борат. Никој нема да биде безбеден од намалување на приходите и ќе се намалат скапите вложувања. Сребрената обвивка е дека и покрај распространетата тешкотија, на индустријата ќе и се дадат можности да прифатат одржливост во обновата на синџирите на снабдување, приоретирајќи се на иновациите, бидејќи старите производи се намалени.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *