Како „Fortnite“ го редефинираше гејмингот додека заработи милијарди


Fortnite е бесплатна за играње со авторски права од издавачот Epic Games кој ги надминува видеоигрите на глобално ниво и стана дел од поп културата. Со чести соработници кои се движат од музички суперeзвезди како Тревис Скот и Дрејк, до спортисти како Џуџу Смит и Лонзо Бал, титулата останува релевантна до сега заради масовната привлечност на кросоверот и постојаните ажурирања.

Натпреварот за прв пат започна да го погоди мејнстрим успехот кога Дрејк се приклучи да игра со најпопуларниот стример на Twitch, Тајлер „Нинџа“ Белвинс. Текот го уништи целокупниот рекорд на 400.000 истовремени гледачи, привлекувајќи наслови и внимание на медиумите. Наскоро, уметници како Тревис Скот, Џуџу Смит Шустер и Лил Јахти сите ја сакаа популарната платформа на Нинџа, придвижувајќи ја Нинџа во културниот план.


Популарноста на Fortnite продолжи да расте бидејќи ја менуваше индустријата за игри и стана прва игра што може да се игра на сите конзоли. Исто така, предизвика пренапони во заедницата за придружба, воздигнувајќи ги проследувачите како Мит, Хамлинз, Даексан, Тфу, Нејт Хил и Никмеркс на Интернет. Продолжи со соработка со студиите Марвел за промовирање на двете Avengers: Infinity War и Avengers: Endgame, два од најпрофитабилните филмови досега направени.

По воведувањето на „Поглавје 2“ и врвните партнерства во Холивуд со „Deadpool“, „Batman“ и „Star Wars“, Fortnite продолжува да иновира. Со приходи близу 4,2 милијарди УСД додека се бесплатни за играње на сите платформи, тој останува камен-темелник на современиот е-спорт.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *