Намирници кои се здрави и супер за кога „ви се грицка нешто’“

Летото ни е речиси „пред врата“, а килограмите си стојат или се таложат. Доколку не успевате да вежбате во деновите поминати воглавно дома, можете да внимавате малку повеќе на храната за да ја одржите линијата.

namirnici-koi-se-zdrava-zamena-koga-vi-se-gricka-nesto-01.jpg

Овие намирници се здрава замена за кога ви се грицка нешто пред телевизор или на пауза од работа.

Тие се богати со витамин Ц, влакна и антиоксиданси, па се вистински избор доколку сакате да бидете негувани во секоја смисла на зборот.

Што можете да грицкате, а сепак да ја одржувате линијата?

Бадеми

Богати се со влакна и го забрзуваат организмот, а притоа го чистат од токсини. Витаминот Е и фенолите помагаат за поздрав изглед на кожата.

Се препорачува да не јадете повеќе од 5-6 на ден бидејќи тие се многу калорични. Јадете ги непечени.

raw-organic-almonds-10-pound-bulk-4.jpg

Ананас

Манган, витамин Ц и фолна киселина – освен што е богат со состојки кои се здрави за нашата кожа и коса, помага и во проблемите со дигестија.

namirnici-koi-se-zdrava-zamena-koga-vi-se-gricka-nesto05.jpg

Киви

Богати со витамин Ц кој помага во создавањето на колаген кој ја прави нашата кожа еластична.

namirnici-koi-se-zdrava-zamena-koga-vi-se-gricka-nesto03.jpg

Боровинки

Супер храна богата со антиоксиданти, бета каротен, витамин Ц и Е. Пожелно е да бидат дел од вашето секојдневно мени.

namirnici-koi-se-zdrava-zamena-koga-vi-se-gricka-nesto-05.jpg

Суви сливи

Богати се со полифенол, бета каротен и витамин Е – тие се на врвот на листата на намирници богати со антиоксиданти. Пожелно е да јадете 3-4 на ден како вечерен меѓуоброк.

namirnici-koi-se-zdrava-zamena-koga-vi-se-gricka-nesto04.jpg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *