План за бикини диета – за 7 дена 3 килограми помалку

Со овој начин на исхрана ќе го изгубите вишокот килограми во краток временски период. Идеална е за овој период, кога сите сме неподготвени за облекување на бикини, а времето за на плажа полека се наближува, независно дали тоа ќе биде во земјава или надвор од неа.

plan-za-bikini-dieta-za-7-dena-3-kilogrami-pomalku-1.jpg

Планот за исхрана во текот на оваа бикини диета е следниот:

Појадокот секој ден е ист – 2 лажици чисти овесни снегулки проварете ги 5 минути во 2dl вода, со додаток 1 лажичка суво грозје. Варената овесна каша прелијте ја преку половина пасирана банана. Зачинете со малку цимет.

Предпладневната ужина е иста секој ден – кафе или зелен чај без шеќер.

Попладневната ужина е иста секој ден – половина грејпфрут.

Прв ден

Ручек – пилешко месо на скара, мешана сезонска салата прелиена само со маслиново масло.

Вечера – Риба на пареа и зелена салата.

Втор ден

Ручек – зеленчук печен во рерна (по 150g тиквички, карфиол, моркови и пиперки исечете ги на парчиња, проварете ги 10-тина минути, па потоа печете.) Може да додадете 50g рендано, нискомаслено сирење, да зачините со малку морска сол.

Вечера – плескавица од немасно мелено месо, печена без маст, со прилог варен зеленчук по желба.

plan-za-bikini-dieta-za-7-dena-3-kilogrami-pomalku-2_resize.jpg

Трет ден

Ручек – 2 варени јајца со сезонска салата. Може да ја зачините со лимонов сок, маслиново масло и билки.

Вечера – Риба на пареа и зелена салата.

Четврти ден

Ручек – 2 варени јајца со 2 парчиња интегрален леб и свежа салата.

Вечера – Пилешко на скара и варена боранија зачинета со маслиново масло и лимонов сок.

Петти ден

Ручек – Мисиркини гради испечени на тавче без масло, заедно со салата и варен зеленчук по избор.

Вечера – Печена риба, варен зеленчук или зелена салата, плус едно интегрално парче леб.

plan-za-bikini-dieta-za-7-dena-3-kilogrami-pomalku-3_resize.jpg

Шести ден

Ручек – Омлет од 2 јајца, варен зеленчук по желба и еден свеж домат.

Вечера – Печено пилешко без кожа, домати и зелена салата.

Седми ден

Ручек – Телешка шницла, варен спанаќ и салата од домат.

Вечера – Ослиќ на пареа заедно со мешан зеленчук: карфиол, рукола, морков…

Напомена:

Дозволено ви е да јадете зеленчук во неограничени количини, но со исклучок на компири и мешунки.

Количината на месото се пресметува според тежината. Односно, дуплирајте ја бројката на килограмите – толку грама месо смее да изедете.

На пример, ако имате 80 килограми, дозволени ви се парчиња месо од 160 грама.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *