Три вежби со кои ќе го обликувате задникот за само три недели

Ако сте пробале барем еднаш, тогаш знаете дека затегнувањето и обликувањето на задникот не е воопшто лесно.

vezhbi-za-oblikuvanje-na-zadnikot-01.jpg

Но, со здрава исхрана и правилни вежби, лесно ќе стигнете до посакуваната цел.

Всушност, доволно ви се само овие три вежби за да успеете да го обликувате задникот за само три недели:

Чучнувања со исчекор

Застанете со раширени нозе и клекнете.

Со левата нога направете чекор назад, спуштете се што е можно пониско и држете ја положбата неколку секунди.

Направете уште две кратки клекнувања и станувања, па вратете се во почетната положба.

Вежбата можете да ја изведувате и со тегови, а со неа ќе го подигнете задникот.

tri-vezhbi-so-koi-kje-go-oblikuvate-zadnikot-za-samo-tri-nedeli-2.jpg

Мост

Легнете на грб и поставете ги стапалата малку повисоко. Рацете поставете ги на колковите.

Бавно подигнете го задникот и држете ја положбата неколку минути. Потоа полека спуштете се, но не го допирајте подот.

Оваа вежба ќе му даде подобра форма на задникот.

tri-vezhbi-so-koi-kje-go-oblikuvate-zadnikot-za-samo-tri-nedeli-03.jpg

Вкрстено исчекорување

Застанете со раширени нозе. Поставете ја десната нога зад левата и клекнете.

Држете ја положбата неколку секунди и вратете се во почетната положба.

Повторете ја вежбата и со другата нога.

Оваа вежба ги затегнува мускулите на долниот дел од задникот.

tri-vezhbi-so-koi-kje-go-oblikuvate-zadnikot-za-samo-tri-nedeli-04.jpg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *