Навики кои треба да ги примените во 30-ите за да бидете здрави целиот живот

Ако сакате подоцна во животот да ги избегнете повеќето здравствени проблеми, добро би било да обрнете внимание на овие нешта.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-01.jpg

Без разлика колку сте зафатени, здравјето секогаш треба да ви биде приоритет. А, ако во 20-тите не сте обрнале внимание на исхраната и физичката активност, не е доцна да го направите тоа и во вашите 30-ти.

Во продолжение погледнете кои навики во 30-тите ќе ви помогнат да го зачувате здравјето:

Вежбајте наутро

Ако сте како повеќето, сигурно немате енергија да вежбате откако ќе се вратите од работа. Ова се всушност добри вести, бидејќи вежбањето во 30-тите е многу подобро кога е наутро. На овој начин ќе се „наполните“ со енергија, ќе си го подобрите расположението и ќе бидете подготвени за сите предизвици.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-02.jpg

Научете да се справувате со стресот и анксиозноста

На сите ни е јасно дека денес е невозможно да го избегнете стресот, но во 30-тите мора да научите како да се справувате со него. Стресот може да предизвика безброј здравствени проблеми, а кога ќе стигнете одредена возраст, телото не може да се справува со последиците од него.

Затоа, што е можно побрзо, најдете начин да се ослободите од стресот и анксиозноста, без разлика дали тоа е со читање, медитација, прошетка во природа или консултација со професионалец.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-03.jpg

Почесто правете лекарски прегледи

Немојте да ја прескокнувате рутинската проверка на здравјето само затоа што сте многу зафатени. Не заборавајте дека повеќето болести се лекуваат многу полесно ако ги „фатите“ навреме.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-04.jpg

Внимавајте на килограмите

Сигурно веќе сфативте дека во 30-тите е многу потешко да се ослободите од вишокот килограми. Затоа, обидете се воопшто да не се најдете во таква ситуација. Внимавајте на исхраната, бидете активни и ако забележите дека сте качиле некој килограм, некој период заборавете на нездравата храна.

Покрај изгледот и самодовербата, дебелината има влијание и врз вашето здравје и може да ви предизвика многу проблеми.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-05.jpg

Обрнете внимание на коските

Со текот на времето коските слабеат, па во 30-тите обрнете им повеќе внимание. И овојпат од помош е физичката активност, а добро е да го зголемите и внесот на храна богата со калциум и витамин Д.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-06.jpg

Јадете помалку шеќер, а повеќе масти

Во 30-тите не можете да си дозволите цела недела да живеете од пица. Се разбира, нема потреба целосно да се откажете од нездравата храна, но обидете се да го намалите внесот на шеќери. Истовремено, внесувајте повеќе здрави масти кои ќе ви ја дадат потребната енергија.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-07.jpg

Никогаш не го заборавајте заштитниот крем за сонце

Вашата кожа повеќе не се обновува како во младоста, па ако не сакате предвремени брчки, морате да ја заштитите од надворешните влијанија.

Секогаш кога излегувате од дома нанесувајте заштитен крем за сонце, дури и ако времето е облачно.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-08.jpg

Консумирајте повеќе хранливи влакна

Храната како грашок, леќа и брокула е богата со хранливи влакна кои, пак, го одржуваат здравјето на дигестивниот систем. Ако не внесувате доволно влакна, се изложувате на ризик од дијареја, констипација и хемороиди – проблеми што не ги сака никој.

За луѓето над 30 години, препорачливо е да внесуваат 25 до 30 грама влакна секој ден.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-09.jpg

Истражете ја историјата на болести на вашето семејство

Голем број болести и нарушувања се наследни, па добро би било да знаете какво било здравјето на другите членови од вашето семејство.

Ако некој имал сериозна болест, истражете дали е наследна и разговарајте со вашиот лекар за тоа дали и вие сте изложени на ризик, но и што можете да направите во врска со тоа.

naviki-koi-treba-da-gi-primenite-vo-30-ite-za-da-bidete-zdravi-celiot-zhivot-10.jpg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *