Последниот сегмент од мостот Пелешац долг 2,4 километри, кој ги поврзува најјужните делови на Хрватска и копното на земјата, е инсталиран во средата навечер, три месеци пред предвиденото.
165 -тиот и последен сегмент од распонот на мостот беше инсталиран вечерва во 23 часот, три години откако кинеските градежни работници започнаа со работа во заливот Мали Стон.
Церемонија, на која беа претставени хрватски клапа -пејачи и огномет, се одржа вечерва за да се одбележи историскиот повод
„Подготовката беше важен дел. Ова е втор обид да се изгради мост. Најтешкиот дел од работата беше поставувањето челични купишта на дното на заливот што заврши пред две години “, рече менаџерот на проектот Горан Легац од Хрватски патишта, пред да додаде.
„Ограничувањето на брзината на мостот ќе биде 90 километри на час, а покрај двојните сообраќајни линии во секоја насока, ќе има и линии за запирање“.
Дополнителни работи како заварување на сите подигнати сегменти, хидроизолација, тротоари, оградување и заштита од АКЗ сега ќе се изведуваат на мостот.
Додека мостот сега е поврзан, има уште работа да се направи пред да се отвори за јавноста. Имено, треба да се завршат околу 30 километри пристапни патишта до мостот. Се очекува работите на пристапните патишта да завршат пред да започне туристичката сезона следната година.
„Мостот ќе биде завршен пред јуни следната година. Размислуваме за технички преглед во февруари следната година, а пристапните патишта ќе бидат готови до јуни “, откри Легац.
Мостот Пелешац, вреден 550 милиони евра, од кои 357 милиони се обезбедени од ЕУ, го гради кинеската корпорација „Пат и мост“.