Netflix ги избра видео игрите како едно од своите најважни деловни потфати.
Netflix gaming
Netflix почнува да произведува видео игри, што е големо изненадување. Јавноста се повеќе се интересира зошто оваа компанија се одлучи на ваков чекор? Претплатниците во САД и Канада се намалија за 400.000 во вториот квартал. Тоа беше голем алармен сигнал. Од една страна, загубата на претплатници се толкува како заситеност. Соодветно на тоа, на сцена стапуваат видео игри, кои прво се нудат бесплатно со цел да привлечат нови клиенти.
Главниот оперативен директор на „Netflix“ верува дека „основата за успехот на оваа иницијатива е во одличните видео игри“. Овие два концепта се суштината на успехот. Netflix направи револуција во видео стриминг со видео стриминг за да препорача што треба да гледа едно лице и го насочи производството кон оригинална содржина. Интелектуалната сопственост доведе до глобална промена во дистрибуцијата на медиумите, бидејќи компаниите с increasingly повеќе се држат до своите производи и самите дистрибуираат содржина преку стриминг, наместо да продаваат програми на други.
Резултатите покажуваат дека Netflix во моментов доминира во светот на забавата со 209 милиони глобални претплатници. Компанијата најави дека ќе продолжи да ги следи потребите на своите клиенти и ќе создаде екосистем наменет за нив. Основачот на Netflix еднаш изјави дека дури и смета дека спиењето е конкуренција на Netflix, така што нема сомнение дека ќе продолжи да произведува нови услуги прилагодени на неговите клиенти.