Каде ќе патувате? Никаде. Одговор кој во Источна и Југоистична Азија има сосема поинакво значење и станува се попопуларен бидејќи тој слоган е симбол на новата форма на туризам што се појави по пандеммијата Ковид 19.
Во втората половина на август, најголемата јапонска авиокомпанија АНА качи 334 лица во својот гигантски авион Ербас А-380 на аеродромот Нарита и ги однесе на кружен лет над најголемиот домашен остров Хоншу, кој го имитираше патот кон Хаваите.
Имено, иако авионот никогаш не го напуштил јапонскиот воздушен простор, персоналот и патниците се преправале дека одат во Хонолулу – екипажот носел кошули во хавајски стил, се пуштале музика и снимки од тие вулкански острови, а се служела храната која инаку се нуди на летови до тој пацифички архипелаг во рамките на САД.
Јапонската компанија, сепак, не е пионер за патување никаде. Претходно тој месец, тајванската авиокомпанија „ЕВА ер“ работеше на тричасовен лет што започна и заврши на аеродромот Таојуан, во главниот град Тајпеј.
Главните атракции на тој лет, кое се рекламираше како „алтернативно искуство за патување“ и за кое билетите чинеа меѓу 180 и 215 американски долари, беа набљудувањето на крајбрежниот предел и одличните јадења подготвени од реномираниот јапонски готвач Мотоказу Накамура.
Надворешноста на авионот, кој беше насликан во Источна Азија од многу популарниот јапонски цртан филм Кити-јан, служеше и како магнет за родителите со мали деца.
Истата тајванска компанија за католички Божиќ (која во Источна Азија се смета за романтичен ден кога љубовниците излегуваат заедно) и Новата година организираа и три „љубовни летови“ до никаде, чија цел е да се сретнат со припадници на спротивниот пол.
Само младите во дваесет и триесет години можеа да купат билети за тие кружни летови.
За близу 300 американски долари, покрај тричасовниот лет, тие се забавуваа уште два часа на аеродромот, со цел да имаат повеќе време да најдат нов партнер меѓу патниците.